300 posts al Dipofilopersiflex II

Cadascú celebra el que pot.  Jo puc celebrar haver farcit el meu blog Dipofilopersiflex II amb 300 articles. Avui dissabte 28, vigília de “Sant” Sadurní, tinc més motius per estar content i feliç.

Us estalvio l’estadística completa d’enllaços, comentaris i paraules-clau, però jo de tu no m’ho perdria. Perquè hi ha millor, és clar, però us asseguro que hi ha pitjor… Ens ho creiem una mica, sí! Només una mica, eh?

Em tenta la idea de canviar de títol i de servidor. És a dir de reciclar aquest ja antic blog a wordpress, amb aquest títol tan xulo que vaig triar.  Importar el que es deixi importar d’allà i començar una “nova etapa”. El més probable és que un dia d’aquest m’adoni – com fans alguns autors-  que sempre estem escrivint “el mateix blog”…

Bé ja ho decidirem aviat i ja es veurà.  Ara per ara, entro aquí a treure la pols i afer una mica de dissabte. Crec que aquí al Baudelairianisms fóra bon lloc per renovar-nos i seguir escrivint.

_____________