Júlia Costa. L’inici del capvespre

Si  hi ha un llibre que em faria il·lusió que arribés a molta gent, aquest llibre és la novel·la de Júlia Costa, L’inici del capvespre, per a mi, una obra excel·lent.

És per això que us recomano que el tingueu en compte a l’hora de triar llibres de qualitat garantida per Sant Jordi i capvuitada, i la resta de l’any.

Desitjo, Júlia, que aquest Sant Jordi 2010 et doni una nova oportunitat per fer conèixer aquesta obra, i totes les demés, a molts lectors.

Recorda d’incloure en el llibre un paperet amb l’adreça de tots els teus blogs.

Bona diada.

..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Enllaços


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

5 thoughts on “Júlia Costa. L’inici del capvespre

  1. La vaig llegir l’any passat i la veritat és que em va agradar molt. Júlia escriu molt bé, amb una falsa morositat, i en aquesta novel·la aconsegueix a més a més de dibuixar un fresc de tota una época donar-hi un tó de misteri, que fa que la novel·la no decaigui i es mantingui amena i interessant fins el final.

    salut

  2. Hola Francesc,
    Fa dies que no ens creuem. Estic una mica pengim-penjam…
    Vaig fent capturesde pantalles cada cop que en un blog m’apareixen paraules verificadores.
    Bé, com que vaig acceptar de proposar llibres, i ho vaig fer amb la idea del Llibreter, i després amb dues amistats més, he pensat que no estaria de més fer-ho amb el llibre de la Júlia que és una crac encara no prou valorada. Tu ja ho saps prou bé i jo també.
    M’he apuntat la teva llista, que ho sàpigues… N’hi ha més d’un que no he llegit, és clar, però aquest any he omplert el cabàs abans del Sant Jordi i a més tinc la llista de lectures a buscar a la biblioteca que m’agafa a costat de casa.
    Aprofito l’avinentesa per desitjar-te a tu també una bona diada. I recorda la trobada que tenim pendent… Crec que vas dir que al maig anaves a Vilafranca i potser ho prodíem aprofitar, oi?
    Cuida’t

  3. Ep, moltes gràcies per la part que ’em toca’, dóna gust veure que algú es recorda d’un llibre que va sortir fa més d’un any, he, he. Una abraçada!!!!!

Els comentaris estan tancats.