Imatges de Vilanova i la Geltrú: deu senyores a l’estació

El dia 7 d’octubre tenia una vista mèdica important a Barcelona. Vaig pensar en agafar el tren en comptes del cotxe. Val a dir que anar i tornar a Barcelona des de Vilanova i la Geltrú pels túnels del Garraf costa  5,42€ x 2, un impost “revolucionari” indecent al qual s’ha d’afegir la benzina d’uns  entre 90 i 100 quilòmetres  i el preu d’unes quantes hores de pàrquing. Una petita fortuna que explicaria per ella sola que tota Vilanova votés a favor de la independència.  El preu d’un bitllet de targeta T-10 integrada és de 2,70€. Anar a i tornar de Barcelona costa així 5,40€, preu suportable i no excessivament ruinós.

A l’andana 3,  per agafar el  tren de les nou del matí, i pel costat de la capçalera del tren, direcció a Barcelona, vaig coincidir amb deu  senyores. I no em vaig poder estar de treure la càmera i fer una fotografia d’aquell moment especial.  Tampoc no em vaig poder estar de pensar que aquella instantània que prenia era una bona metàfora que pagava la pena copsar.

_______________________

Enllaços

 

**************************

One thought on “Imatges de Vilanova i la Geltrú: deu senyores a l’estació

  1. Tan ruinosa és una cosa com l’altre. Que entre 1000 de les antigues pessetes i 2000 hi ha diferència, però el pitjor mai hauria de justificar el dolent.

Els comentaris estan tancats.