Pintura que m’agrada 5/X

El vam conèixer a uns grans magatzems de la Diagonal que potser haurien de dur un nom català, però que segueixen portant el nom que els hi van posar a l’època franquista.  La retolació no sempre és bilingüe, tot i proposar, de vegades,  rebaixes interessants.

L’artista estava allà, treballant de valent, fent quadres preciosos inspirats en fotos precioses. Els camins de l’art són infinits.

Quan em va avisar que l’empresa no permetia que li fessin fotos jo ja l’havia caçat una vegada. De fet no vaig veure enlloc cap cartell prohibint-ho. I abans ja n’havia fet una altra amb una mostra de dos quadres penjats i a la venda. Un gran artista !

Francesc Tornero

Francesc Tornero

Senyor Tornero, felicitats per la qualitat de la seva pintura. I molta sort. Que pinti molts molts  i molts més quadres tans bonics com els que li vam veure.

________________________

ENLLAÇOS

  • Pintura que m’agrada,  al Dipofilo