13a Ateneuesfera. 14 d’abril del 2012.

Dissabte 14 d’abril, a les cinc de la tarda va tenir lloc a l’Ateneu de Barcelona una nova trobada de blogaires. La tretzena sessió de l’Ateneuesfera, convocada i coordinada per Guillem Carbonell.

Alguns detalls del contingut de la sessió els podreu trobar als posts dels blogs d’alguns dels presents.

Al del Miquel Saumell  El radar de Sarrià.
Al de l’Albert Ullibarri.  The Daily Avalanche. Vida després d’Internet.
Al de la Roser Caño Valls. Antaviana.
Al del Guillem Carbonell. Time Out .

Aquí un àlbum amb  algunes fotos dels participants. Fotos perpetrades per en Sani.

_____________________________________________

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

10 thoughts on “13a Ateneuesfera. 14 d’abril del 2012.

  1. Gràcies a tu!
    Mira, el fet és que aquesta càmera fa bones fotos en exterior.
    En interiors potser també si se’n sap😉 Jo no en sé ! Miraré d’aprendre’n…

    Però estic convençut que hi ha aparells que ni que et moguis o amb llum d’espelma
    fan fotos de National Geographic. A mi m’agradaria tenir-ne un d’aquells…
    Voldria que totes fossin excel·lents pel que fa a la qualitat.

    Com que hi poso un bon raig de carinyo fent-les i un altre bon raig retocant-les amb Picasa3,
    la consciència em dorm tranquila. I això és fonamental.
    Hi ha un amic que té per divisa allò de “Facis el que facis, fes-ho bé”. Jo miro de seguir-ho
    canviant l’imperatiu absolut per un imperatiu relatiu “procura fer-ho tant bé com puguis”…
    per allò que “qui fa el que pot no està obligat a fer més”.

    Em fa molta il·lus que siguis precisament tu qui m’escrigui això.
    El teu post Biodiversitat sonbre la trobada del dissabte és de premi!

    Cuida’t
    __________________

  2. Entre els dos extrems, em quedo amb el “procura fer-ho tan bé com puguis”. Qui ho fa tan bé com pot no hauria d’haver de patir gaires exigències.

  3. Gràcies a tu Miquel. Com potser hauràs vist vig anar dret a l’adreça que em vas passar sobre QRs i ja ha he generat el meu codi i l’he penjat al blog.
    Dubto caure a d’altres paranys com l’Instagram o el Pinterest, però aixo del QR és un gadget que com el twitter té molt de futur.
    Per cert no et vaig comentar que a mi em va passar com a tu. Jo tampoc no hagués donat ni un duro pel Twitter i després he hagut de reconèixer que és
    una eina potent i útil… I jo ja vaig decidir que si tenia res per dir una mica més llarg escrivia 5 o 6 twits seguits i numerats😉
    Jo no el faig servir gaire, la veritat, WordPress ja twitteja i facebookeja els posts automàticament, però quan l’obro sempre hi trobo alguna cosa
    interessant per visitar, sempre pico el botó de “follow” algú més i, de tant en tant, en dono de baixa algun altre.
    Aquest és un món de mai acabar…
    Escrius amb una seguretat i una claredat envejables.
    Congrats.
    Bona setmana

  4. M’agrada que t’hagis enamorat del QR, és molt útil ja fa un cert temps, sobretot per poder “veure” grafits d’allà on han desaparegut. Vas amb el teu mòbil, el llegeixes i, automàticament, vas a la pàgina on l’han penjat. Una meravella🙂 Ah! i les fotos perfectes, fins i tot quan els que posem ens entestem en no saber-ne🙂

  5. Gràcies Montse,
    Bé mira, de qui m’enamoro és de tu i de la de Marta i la Isabel i la Roser😉 Jo sóc dels que he viscut tota la vida envoltat majoritàriament de dones i tinc molt clar
    quin és el sexe fort i qui té el cervell clar. Altra cosa és que allò del manar ho delegueu provisionalment als homes…fins que us
    en canseu.

    Del QR en vaig sentir a parlar per primera vegada al mes de febrer passat i fins per setmana santa no em vaig baixar una app de lector de codis al mòbil.
    Dissabte ho vag preguntar al Miquel i ell en va enviar una adreça on descarregar-me un generador de codi i ja he començat. Ja en sóc entusiasta. Endevino que a més
    de ser molt útil ja actualment encara ho serà més en el futur. o això o una cosa semblant… per allò que tot evoluciona molt massa ràpidament.

    Quant a les fotos. Hi estàs molt maca, princesa. No tinguis manies. Tu ets guapa. Ni que t’hi volguessis posar malament no
    aconseguiries que la foto ni el fotògraf ho espatllés!

    Si vas al blog del Guillem veuràs que li he deixat una proposta per a la propera ateneuesfera: que convidem entre tots plegats
    a cinc blogaires importants: Júlia Costa, Miquel Alonso, Francesc Puigcarbó, Salvador Macip i Veí de Dalt… Només caldrà posar
    unes quantes cadires més al jardí i el grup serà encara més guai! Fes-me costat en això si et sembla bé.

    Read you soon

  6. Gràcies, no faré pas fàstics a les floretes, que amb l’edat acostumen a venir amb el test incorporat, o sigui que aquestes, suavetes, ja m’estan la mar de bé🙂 A la proposta de convidar “d’ofici” aquests blogaires capdavanters m’hi apunto a ulls clucs. Aquell dia vindria només d’oient pel goig de ser-hi🙂

  7. Gràcies a tu per escriure, Isabel. Bé, ja sé que les meves propostes no tindran èxit, però jo segueixo la veu de la meva…
    “closca” :-))
    Fem una cosa, si en 4 dies no t’he enviat la foto del grafit del ue et parlava, fes-me un toc per recordar-me, val?
    M’hauria agradat fer periodisme… però m’haurien fotut fora de tot arreu…

Els comentaris estan tancats.