Mantenir viu el blog. 10/10. Fem un viatge virtual i compartim-lo.

Sí,  es tracta d’això, d’obrir mapes a Internet. Google maps o els mapes morts de la  Perry-Castañeda Library  de la Universitat de Texes a Austin o d’altres mapes que van apareixent a mida que els anem descobrint… I no ens els acabarem pas!

Us en dono un  exemple:  la Montse  d’ Un tel als ulls  em va fer anar a visitar el  Congost del Colorado... I vam descobrir un nou mapa.
El Grand Canyon ens el vam perdre ara fa uns 20 anys (de tot comença ja a fer tant!) quan estàvem a Las Vegas fent uns dels viatges meravellosos de la nostra vida. L’ escapada al Canyon era una visita gairebé obligada. No recordo ben bé per quina raó  no vam acabar agafant una de les moltes opcions que s’oferien.  Per això després ens vam comprar un video  i sempre hi penso com un viatje  que no vaig fer, en l’ “hauríem  hagut de” impossible.

Així que vaig clicar l’enllaç  al web que la Monste suggeria  em va fer molt ail·lusió perdre-m’hi una llarga estona.  I és que per poc que t’agradi viatjar no hi ha manera de deixar-ho… és llaminer i sempre en volem més. Més imatges, més sorpreses… I allà tot és grandiós… Encara vaig trobar un web que recomana les 10 millors activitats per  fer quan siguem allà…  Costa tan poc somniar!

Però es que aquell mapa fabulós, “Nature Valley”, permet moure’ns arreu dels EEUU i no em vaig poder estar de seguir viatjant… Amb pocs segons em vaig plantar a les fonts del Mississippi,al llac Itasca,  i de Minneapolis i vaig anar baixant el riu de dalt a baix fins a Baton Rouge  i  New Orleansun dels meus viatges mítics, i mai realitzats, des que era petit i jugàvem a trobar  noms de llocc a l’Atles del món.

 

El zoom dels mapes virtuals actuals permeten veure i viure una “realitat” intermitja entre virtualitat i realitat.  I em sembla una “realitat” gens mensypreable pel que té de molt plaent.

La boutade d’aquell que deia que la millor manera de viatjar era fent-ho  des de casa, assegut a una cadira, acaba sent mig veritat  de pobre !!!  I en temps de crisi, fent de necessitat virtut, acaba sent l’única possibilitat.
Amb imatges o sense, però amb algun enllaç per compartir el gaudi, mostrar un tros de viatge virtual és una bona opció per seguir mantenint viu el blog.  Que no sigui per manca d’idees, vaja!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  *

3 thoughts on “Mantenir viu el blog. 10/10. Fem un viatge virtual i compartim-lo.

  1. És ben curiós que on he estat més feliç és en una sala de mapes. Ara, l’Inet ens dóna més oportunitats, però no deixa de ser el mateix.🙂 Si més no, ara, podem presumir d’haver viatjat plegats🙂

  2. Mira, com que m’has fet tornar al post … ho he aprofitat per afegir-hi dos enllaços que no m’havia d’haver deixat !!!
    Un és l’enllaç al teu blog… i l’altre, el de col·leció de mapes Perry-Castañeda Library de la Universitat de Texes a Austin.
    http://www.lib.utexas.edu/maps/index.html

    No sé si ja ho coneixies… però és fantàstic tenir tots els móns d’aquest el món a pocs clics, oi ? Google Maps, de vegades, ho acosta massa i tot !
    Per mi és una mica com poder volar sense caure !

  3. Retroenllaç: Recordatori. 30 estratègies escriptòriques per mantenir viu el blog. « Baudelairianismes

Els comentaris estan tancats.