Mantenir viu el blog. 11/10. ¡No eren deu, que potser eren trenta! 11/30

Això de  11/10,  com bé podeu imaginar, està dit així  per provoKar, és clar.  ;-9   Estratègies per mantenir viu el blog?  No, no eren només 10 sinó 20 o potser 30!

La veritat vertadera és que en començar aquesta sèrie no vaig fer la llista sencera i vaig anar improvitzant.  Mal sistema, ja ho sabem. I així vam caure al nostre propi parany.
No és que cregués que  el nombre d’estratègies blogoescriptòriques era de només 10,  sinó que em va semblar que era un nombre  rodó  i “versemblant”.  I així ho vaig penjar.
Vosaltres sí que ho sabieu, punyeteros, que no eren 1o sinó que potser eren 30!  Però he comprovat que,  tal com li va passar  a Santiago Nasar … “el dia que lo iban a matar” , ningú no em va avisar…
Ningú no ha dit res, o ben poca cosa.  Ja veig que he seguir practicant l’amor blogaire de mare : donar molt i demanar molt poc o no demanar res.  ;-9

Arribats a les 10, m’ha semblat que amb un 11/10  ja  faria  —potser fóra millor escriure  11/30—  i que  en aquest post  “especial”  hi encabiria, mica en mica,  totes les altres estratègies complementàries que se m’han acudit  i d’altres que se m’acudiran encara, n’estic segur !  Si no arribem a trenta poc se’n falatarà.

Estratègies blogoescriptòriques per mantenir viu el blog.

11/30.   Descrivim i comentem una recepta de cuina. Això no ens ho acabarem mai.  Sempre hi haurà receptes de cuina per copiar i comentar…  El nombre de blogs de cuina comença a ser gairebé infinit.  Hi ha on triar i remenar. I  a més hi pot haver receptes viscudes i treballades a la cuina de casa !  Fotografiades o filmandes …
Provem-ho que ens engrescarà.  No hi ha manera de fer curt parlant de plats i la manera de cuinar-los. Escriu que escriuràs !

.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ENLLAÇOS

.

*********************************************

3 thoughts on “Mantenir viu el blog. 11/10. ¡No eren deu, que potser eren trenta! 11/30

  1. Sani, el meu problema no és de falta d’idees o de materials, és més aviat seleccionar allò que vull penjar “parmi tous les documents qui attendent leur tour”. si vols te’n passo alguns.
    Això de les receptes de cuina li demanaré a l’Otger, ara és a Eivissa treballant de cap de cuina aun hotel.
    Petons

  2. De fet , Marta, no caldria que et confessés que a ningú, absolutament a ningú dels pocs que llegeixen aquest blog, i encara menys als qui el comenten de tant en tant, no els cal ni un sol dels meus “pseudoconsells” per mantenir viu el blog. Això jo ho tinc molt clar. T’ho dic per que et quedi clar a tu també ;-9
    Com pots comprendre, és una altra manera –o una manera com una altra– de seguir escrivint sobre “escriptura blogaire”.

    Això de l’Otger em sembla una gran notícia i un salt qualitatiu important per a ell. Me n’alegro per ell i per tu. Ja el rondinaré com cal per no haver-me’n dit res ell mateix i convidar-me a anar-lo a veure a Eivissa! ja l’amenaçaré amb anar-hi quan puguem anar-hi… i espero que no sigui per la setmana dels tres dijous.

    ___________________

  3. Retroenllaç: Recordatori. 30 estratègies escriptòriques per mantenir viu el blog. « Baudelairianismes

Els comentaris estan tancats.