Mantenir viu el blog. 17/30

Estratègies blogoscriptòriques per mantenir viu el blog

17.  Descriviu i analitzeu una publicitat de la tele. No us faltarà material sucós.

Hi he pensat avui a l’hora de dinar. La tele estava engegada i com sol passar, per poc que badis, t’injecten sibil·linament el missatge subliminal perquè consumeixis algun producte innecessari.

D’entrada,  cal preguntar-nos sempre quants euros menys  costaria aquell producte si en comptes de sortir per la televisió  evités tot aquell malversament de diners segurament força inútil.

Segonament , si per trobar el culpable d’un crim (diuen que)  cal preguntar  “A qui beneficia el crim? “, per decobrir el significat real de qualsevol publicitat la pregunta a fer és “Per on ens la foten?”

.

http://biosoro.blogspot.com.es/2010/12/podem-emprar-els-anuncis-publicitaris.html

Blog de Soro. Carcaixent. València. Espanya.

.
Es tracta de trobar la mentida amagada darrera una història aparentment divertida o pseudocientífica, gairebé sempre enganyosa. Cal recompondre el discurs que han fet els publicitaris en crear l’espot que ens està destinat com a “destinataris objectius”-
Cada espot ataca un “taló d’Aquiles” d’una franja de gent determinada. És sempre una mena de trampa ben dissimulada amb un embolcall d’aparences enganyoses destinada a vèncer una resistència nostra, i aconseguir llurs objectius que mai no va més ençà de llur benefici econòmic.

Un dia d’aquests trobareu aquí tres o quatre  imatges de publicitats recents a la televisió, tres o  quatre exercicis pràctics.  Analitzem-ho. Per poc que burxem, alguna cosa en sortirà. I aprendrem moltes coses.
Les conclusions i mesures  a prendre posteriorment són cosa vostra, és clar. Aquí només proposem estratègies per mantenir viu  el blog.  

.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Enllaços

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

One thought on “Mantenir viu el blog. 17/30

  1. Retroenllaç: Recordatori. 30 estratègies escriptòriques per mantenir viu el blog. « Baudelairianismes

Els comentaris estan tancats.