Mantenir viu el blog… i 30/30. Contesteu algun dels 30 qüestionaris temàtics.

Estratègies blogoescriptòriques per mantenir viu el blog.

30/30. Contesteu un dels 30 qüestionaris temàtics que us tenim preparats.

Són qüestionaris d’unes 12 preguntes de mitjana. No us prendrà gaire estona contestar-los, tant si ho feu per escrit, per mitjà d’un formulari creat ad hoc per cada qüestionari, com si us fa gràcia contestar-ho oralment amb una gravació en àudio mp3 o gravant un petit video amb la vostra webcam. Estem segurs que el petit esfrorç de contestar lliurement a totes les preguntes serà una experiència interessant  i us reportarà una gran satisfacció.

Proposeu i/o contesteu un qüestionnari cada quinze dies. Això dóna per  més d’¡un any.   “Qui any empeny, vida passa.” (SGR).
Repasseu la llista i veureu que ja teniu un munt de bones idees per mantenir viu el blog.  

Gràcies?   Encantats  !

I .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Enllaços

  • Recordatori. 30 estratègies escriptòriques per mantenir viu el blog.

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

6 thoughts on “Mantenir viu el blog… i 30/30. Contesteu algun dels 30 qüestionaris temàtics.

  1. Gràcies per la floreta, Miquel. Ara bé. Com a gran universitari que ets, et tu toca comentar el contingut dels posts… o la utilitat dels enllaços, no pas el nombre d’enllaços que hi ha… ;-9 Pel que fa al nombre ja hi ha Google, home ! ;-9
    Bé, estic content de poder disposar de la teva adrelec i així et podré escriure també per correu intern, si s’escau.
    Dit tot això, afegeixo que em fa content la teva presència a la meva llista de happy few.
    Això de “Few, és objectiu que ho sou… quatre i el caporal ! Però quina tropa que sou! ! M’omple d’orgull i quasi em fa vessar el meu ego !
    No tinc gaire resonància blogaire com pots comprovar, per no dir quasi-nul·la. Però un dia vaig decidir que ja em llegiran i m’entendran d’aquí a 50 anys,
    “que 20 años no es nada” diu el tango… [hehehehe] i que ara per ara, em conformo amb tenir uns pocs entesos de qualitat que m’entenguin i potser m’aprecïin i tot mínimament.
    Quant a allò de “happy”, de fet és més cosa vostra que meva. Pel que a mi fa, miraré que el que vagi escrivint us faci com més feliços millor…però…
    Però ja tinc dit que no penso prometre res de res a ningúi que si per descuit ho faig, em recordeu-me que vaig deixar dit que no us ho creguessiu pas.
    M’explico?
    Fins aviat.

    ___________

  2. Retroenllaç: Mantenir viu el blog. Proposta original o proposta de canvi sobre una situació preexistent. 22/30 « Baudelairianismes

  3. Retroenllaç: Mantenir viu el blog. Comentem un obituari. 27/30 « Baudelairianismes

  4. Retroenllaç: Mantenir viu el blog: Carta oberta a algú. 21/30 « Baudelairianismes

  5. Retroenllaç: Recordatori. 30 estratègies escriptòriques per mantenir viu el blog. « Baudelairianismes

Els comentaris estan tancats.