Des de l’Índia ens demanen ajuda. Què hi podem fer?

Núria Vidal Llorens, professora d’anglès, ja jubilada, va decidir anar a l’Índia per col·laborar amb la Fundació Vicente Ferrer.

Part de les seves experiències a Anantapur les ha escrites en un seu blog que dedica a les seves nétes.

Ara fa uns dies  va enviar la carta que segueix a sota, demanant ajuda per a una nena índia que pateix una greu malaltia.

Estimats amics i família,

Tots sabeu de la meva estada a l’Índia i de la meva dedicació a
l’escola professional de la Fundació Vicenç Ferrer i amb alguns de
vosaltres us he pogut explicar de viva veu el que ara plasmaré per
escrit.

La filla d’uns amics indis que entre els dos guanyen 2.500 rupies al
mes, que són uns 63 €, tenen una filla de 9 anys que pateix
thalassemia; una malaltia que debilita els globuls rojos fins arribar
a destruir-los. Teniu més informació d’aquesta malaltia a la Wikipèdia
(només l’he trobat en anglès). De moment i com a cura provisional se
li fan transfusions de sang una vegada al mes i això fa que superi
l’anèmia momentàniament però a la llarga els seus organs fallaran
segons m’ha explicat el seu pediatra de l’hospital de la Fundació de
Bathalapalli, i es morirà. La malaltia es pot curar amb un
transplantament de medul·la òssia. S’intentarà trobar un donant entre
algun membre de la família i però caldrà una operació que costa 8.000
€. Aquesta operació es pot fer a Bangalore però els pares no tenen els
diners.

He obert un compte a nom de la nena i meu al Banc de Sabadell amb la
intenció de recollir prou diners per poder fer aquesta operació i
encara que pugueu posar-hi poquet, si som molts ho aconsseguirem.
Estic segura que podrem!

Aquest és el compte:

Vasavi Bai – Nuria Vidal Llorens

Entitat Oficina D.C.            Número de compte
0081            0063            24              0006262842

El fet de viure en el mateix lloc que la nena i els pares, fa que em
senti gairebé obligada a prendre una acció. No podeu imaginar-vos com
es troba de malament els dies abans que li facin la transfusió,
després li canvia la cara de color! Us prego que l’ajudeu!

Agraint-vos la vostra atenció i a l’espera de la vostra col·laboració,
us dono les gràcies en nom de la  nena i meu,

Núria Vidal

_____________

Avui dimarts,  4 de desembre,  ha enviat un altre missatge  que matisa i continua el  que acabeu de llegir.

Diu això:

Assumpte Vasavi Bai, la nena que té Thalassèmia
Avui hi han moltes noticies. Recollit fins el moment: 2.680€

He anat a veure el metge de la nena ¡ m’ha donat la quantitat exacta de la operació. La metge española que em va donar les priemeres dades es va equivocar al canviar de Rupies a Euros. Avui ho hem fet amb calma i surt el que diuen aqui 10 lacks, la friolera de 1,000.000 Rupies que son, al dia d’avui, 15.151 €. Estic esperant que arribi l’Anna Ferrer d’Espanya per discutir amb ella un seguit de coses sobre aquest tema. Estic segura que la FVF també colaborara. Us aniré informant.

Entretant s’ha publicat la carta que us vaig enviar a molts de vosaltres, al diari del meu poble. La gent em coneix i espero que poguem recollir mes diners. Avui, estic amoinada pero sé que ens en sortirem.

El metge també m’ha dit que la propera setmana es reunirà amb la familia; pare, mare, germà i la Vasavi, per començar a omplir papers i per explicar-los tot el que cal fer.

Continuaré informant. Feu-nos propaganda, si us plau, entre la gent de bona fe!

Tots aquells que tingueu Facebook podeu seguir les noticies al FaceBook:
https://www.facebook.com/groups/333492840090966/

I us torno a posar el número de compte del Banc de Sabadell, obert per aquest cas, per aquells que potser no m’heu rebut encara,
o heu perdut el meu correu

  • Des d’Espanya:
VASAVI BAI-NURIA*VIDAL LLORENS
0081-0063-24-0006262842
  • Des de l’estranger:
IBAN / BIC ES5100810063240006262842 / BSAB ESBB

_______________

Això fa doncs que em decideixi  a fer pública aquesta petició d’ajuda a trvés dl meu blog  i miraré de fer-la arribar, a més, a diversos mitjans de comunicació d’arreu del país per tal de contribuir a fer que aquesta petició  sigui coneguda pel màxim nombre de persones possible i augmentar així les possibilitats de resoldre el cas.

Us demano que feu arribar aquesta petició d’ajuda a les vostres amistats.

Recentement vaig llegir o escoltar  que algú deia que

“És tan poc el que podem fer que fóra una llàstima NO FER RES !”


Cal doncs que fem sempre alguna cosa, per petita que sigui.

Ben amistosament

Sani Girona

..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Enllaços

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *